De pe forumuri, din seria
                     "Ce ti se mai poate intampla in Romania"

"Am avut la un moment dat o polita de asigurare emisa de ARDAF incheiata vis-a-vis de Serviciul de Inmatriculari Pipera la birourile de copiat acte de acolo si am "lovit" pe cineva. Am dat polita si dupa cateva luni ...surprize ...polita era un fel de duplicat. Adica pe acelasi contract de asigurare fusesera inregistrate doua masini. A mea si inca una din Constanta.
  Dupa o investigatie pe cont propriu nu tocmai ortodoxa ...sa-i zicem "operatiunea portbagajul" ...am primit o despagubire de 1000 euro, plata totala a daunelor celui care a avut problema + o noua polita foarte valabila.
  Dupa povestea asta Ardaful s-a sesizat si m-am trezit chemat pe la politie sa dau cu subsemnatul, o polita falsa fiind obiectul unui dosar penal. L-au gasit si pe individul care facuse golania si pe sefa lui nevinovata care mi-a platit fara sa caraie tot ...si dupa "operatiunea portbagajul 2" si-a adus aminte de mine, de polita respectiva si a declarat tot ce s-a intamplat la politie. Individul facea parte dintr-o retea foarte bine organizata... faceau politie duble, triple, cvaduble bazandu-se foarte tare ca oamenii nu or sa utilizeze aceste polite... Aceasta era o afacere de multe zeci de mii de euro pe an... bani pe care noi ii plateam dar aveam asigurare nu ... Am inteles ca au incheiat in doi ani aproape 500 de polite de asigurare false (duble, triple etc)...

   Ptr autoturismele inmatriculate in RO puteti verifica aici daca polita RCA este valabila sau nu (se actualizeaza la cateva zile): http://cedam.csa-isc.ro/
   Ptr autoturismele inmatriculate in RO puteti verifica aici daca ITP-ul este valabil sau nu (se actualizeaza la cateva zile): http://prog.rarom.ro/rarpol/rarpol.asp

   Rovigneta se poate verifica la orice benzinarie sau agent economic care vinde acest serviciu. "

Yonutz club4x4

No comments:

Post a Comment